Timurmom Hanımlar bebeğim 8 aylık. Saçlarım çok dökülüyor. Bazı yerlerde açılmalar oldu. Biberiye suyunun iyi geldiğini duydun. Saç diplerine sıkacağım. Ama emzirdiğim için kullanabilirmiyim bilmiyorum. Kullanan oldu mu