Doktorum ilk başlarda mama takviyesi önermiş di ama ben kullanmadım 1 aya kadar sütüm yeter diye ama son zamanlar sütüm azalmaya başladı ve bebeğim sürekli ağlıyordu emzirme sonrası uykuya daldıramiyordum en son pes ettim ve biberonla mamaya başladım bu durum nasıl ilerlicek bilmiyorum umarım beni reddetmez 🥺