nesekaan Evde sacımı boyadım fakat dipleri ıyı boyayamısım , 1 hafta arayla tekrar aynı renkte boyasım sorun olurmu
MiracAlpinveUmutunAnnesi nesekaan Önce saç diplerinize sürün boyayı 20 dk bekleyin sonra saç uçlarınıza sürün tarayın yedirin boyayı 15 dk da öyle bekleyin. Kuaförde ki teknik bu sekildeydi