Arkadaşlar merhaba benim adetim her ay 1 de oluyordu ve geçen ay 28 de oldum bu ay geçitli gebelik olacağını sanmıyorum çok şiddetli kaşık ağrılarım var ve devamlı sancı çekiyoeum adet söktürücü kesin denedikleriniz var mu.. bir de emziriyoeum Doğum yapalı 5 ay oldu :(