Bebeğim normalde her meme verdiğimde emerdi şimdi bı uyanınca ya da acıkmışsa tutuyor sadece onu da zorla artık veriyorum, bir de uykuya o kadar çok direniyor ki uykusu geldiğinde nasıl yapacam nasıl uyutacağım diye düşünüyorum gözümde büyüyor,ilk zamanlar omuzumda uyurdu sonra kucağımda yan yatırıp saklayarak uyutuyordum iki gündür ayakta sallıyorum, sadece dik pozisyonda durmak istiyor yan yatırdığım gibi çığlık atmaya başlıyor zaten uyutana kadar da canım çıkıyor en fazla yarım saat uyuyor ,bebeğim daha 2ay 6 günlük atak falan mı bilmiyorum ama gerçekten çok yoruldum, geceleri normalde 2 kere beslenmek için kalkardı şimdi her saat başı uyanıyor uykusuzluk da çok zorluyor artık beni