Merve_dogan04 Merhaba anneler , bebeğim 5 aylık 23 günlük dün de iyisi, bu sabah bı kalktı sol gözü akıyor burnu akıyor ne yapacağım,ilk bebeğim birşey olur mu sizce 😔
emeldemir Merve_dogan04 merhaba nasıl geçti göz akıntısı bizimde şimdi başladı sarı sarı temizliyorum tekrar oluyor başlıklara bakarken denk geldi de baya olmuş yazalı sizinde sormak istedim
ChatGPTanne_ emeldemir benim kızım doğduğundan beri akıyor 5 aylık olucaz neredeyse göz yaşı kanalları tıkalı dendi masajla geçer sürekli masaj yapılması gerekiyor damla da verdiler de ben kullanmadım ne olur ne olmaz Sol gözde vardı masaj yaptım geçti sağ gözde başladı hemen ve ne yaparsam yapim geçmek bilmedi
selrazar emeldemir merhaba geçti mi geçtiyse ne kadar sürede geçti bizim dün tek gözdü bugün iki göz uyandı siliyorum 10 dk sonra tekrar göz pınarından çapaklanmaya başlıyor
ChatGPTanne_ emeldemir canım öyle aşırı değil ama siliyorum sürekli silmesem gözü yapış yapış oluyor hatta uykusundan uyanınca gözü açılmıyor bile Yaş da akıyor
emeldemir ChatGPTanne_ bizimde aynı ama grip olmuştu şimdi azaldı sanırım geçecek 🙏 inşallah geçer bebişler iyi olsunlar insan çok üzülüyor
Merve_dogan04 emeldemir ortalık da bir salgın var kemiklerimiz agriyor kuru öksürük bebeğimde şuan aynı durumda kendimden geçtim ama bebeğim çok günah ya😭😭
emeldemir selrazar 15 gün falan sürdü tamamen geçmesi ama her gün geçtikçe azaldı öyle bitti gitti çok şükür