Aselim55 benim o dereceye gelmedi ama ağrı hissettiğim ilk anda hemen sıcak havlu koyup sağım yapmıştım, bide bazı arkadaşlar bebişi tersten yatırıp emzirmeyi önermişti, Google’a mastit tersten emzirme yasın görsellere bakın bi😊 inşallah cerrahiye gerek olmaz geçmiş olsun