Kızlar cuma günü aşı oldu cumartesi günü full iştahsızdı geceleri sadece emiyor yada mama meme alıyor ama gündüz neredeyse hiç yemiyor çay kaşığı ile dökmek zorunda kalıyorum çünkü asla emme yok aşıdan kaynaklı mı ne zaman geçer başına gelen var mı? Suan sabah gene mama hazırladım asla içmiyor en son saat 6 da emmişti suan saat 9:30 🥹