kbraalparslann Zhra78 Ben kullanıyorum , bebeğin küçükse işe yarar ama büyüyünce dişarı çıkınca yetmiyor , gerçi ondan sonra ek gıda dönemi başlıyor. 6 saat sıcak ve soğuk tutuyor . Dişarı çıkınca resmen kurtarıcım 😊
evlatkus Zhra78 bende büyük gri olanı kullanıyorum çok memnunum genel olarak baby plus ürünlerini seviyorum zaten
yagmurkokusu_ Ben hem yemek konulabilen tombul olanını kullanıyorum sıcak su olanını kullanmıştım mama zamanlarında sıcak su termosu bozuldu eskisi gibi sıcak tutmuyor.