Herkese merhaba hanımlar. 18 ay 10 günlük oğlum var. 10 gündür bir şey oldu. Akşama kadar emmek istiyor. Asla oyuncaklarıyla oynamıyor, sadece benimle vakit geçirecek. Yapışık ikiz gibi olduk. Çok çok bunaldım. Hiç bir işimi yapamaz oldum.
Konuşma da ise her şeyi tekrarlıyor. Az buçuk derdini de anlatıyor ama tek kelimelerle. Yaşına girdiğinden beri “beni dinle” der. Kullandığı tek ikili cümle.
Sizde durumlar nasıl acabaaa?