Merhaba benim 2yıl 9 ay ikizlerim var tek tük cümle var ama 2li cümle yok bazen oluyor diğer kızımda otizim şüphem yok ama diğer kızım beni tedirgin ediyor sürekli bir gülme hali kahkaha şeklinde değil mimiklerinde konuşmuyor dediğim gibi söylüyorum cümle yok öğrenmek istemiyor ikizi ne yapsa oda yapar çevre ile uyumlu oynamayı biliyor kardeşini çok güzel korur kardeşinin ismini söylemeye çalışıyor ama sizce otizim ola bilirmi sadece her şeye mutlu gibi gülümsemesi beni tedirgin ediyor mesela kardeşine kızayım bana vurur kızar biri asla oyuncağını bir yerde falan bırakmaz sahiplenici bir çocuk