Selam sevgili anneler. Bebeğim tam 1 aylıkken bir anda her beslenme sonrasi aşırı kusma yaşamaya başladı. Ağzından hatta burnundan çıkıyordu
Emdigi sütten faha fazlasını çıkarıyordu. Sonrasinda halsiz bitap düşüyordu. Herkes cocuklar kusar, kusarak büyür dese de ben kulak asmadim. Çünkü hissediyordum bebeğim iyi değildi. Onu rahatsiz eden başka bir şey vardı. Doktor doktor gezdik bütün tahliller yapildi her şey temiz çıkınca bizi eve gönderdiler. Az az ve sık sık besleyin dedi bir doktor. Öyle yaptım 1 gün boyunca kusmasi azaldı. Bağırsak enfeksiyonu tanısı koydu bir doktor da. Kusmalarinin 4.gunuydu tam dedik azaldi, bu sefer ateşi çıktı çocuğumun ve kötü kokulu, balgamli ishal yapmaya başladı. Bu sefer adü arastirma hastanesine gittik. Yine kan almalar tahliller derken bi de ultrasonla organlarina bakalım dediler. Ve bebeğimin mide çıkışında 3 mm kalınlaşma olduğunu, sütlerin bağırsağa geçmediğini öğrendik. Dolayısıyla yıkıldık mahvolduk çünkü tek tedavi ameliyatmis. Bebeğim daha minicikken. Kabullenmek zor oldu. Çok korkuyorduk. O gün yatış yapildi çocuk cerrahi bölümünde. Emzirmemi yasakladilar. Serum bagladilar. Bebeğim ağlamaktan kizariyor morariyordu emmek istiyordu. Açlıktan aglaya aglaya zorla uyutuyorduk. Yatişin 3.gununde kan degerleri ameliyata uygun duruma geldi ve ameliyata alındı oğlum. Çok şükür sag salim yanimiza verdiler. Şuan yanımda uyuyor. Minik kalp atışlarını ekrandan takip ediyorum. Naçizane tavsiyem eğer bir şeylerin yolunda gitmediğini hissediyorsaniz çevrenize kulak asmayin, tek doktorla sınırlı kalmayın ve zaman geçirmeyin. Çok zor günlerdi nadir rastlanan bir hastalikmis. Ama Allah’a sığının dua edin. Allah evlatlarımızın ayağına taş değirmesin. Başına gelip okuyan varsa diye yazıyorum tedavisi olan hastaliktan korkmayin. Rabbim çaresiz dert vermesin kimseye