Kızlar bebeğim 8 aylık oldu. Beni çok zorlamaya başladı. Geceleri saat başı uyanıyor. Ek gıdayı reddediyor çok az yedşrebiliyorum. Halbuki çok güzel başlamıştık çok hevesliydi. Sürekli kucak istiyor. Lavaboya girsem çığlık kıyamet kriz geçiriyor. Her uyutma girişimi de aynı şekilde uyuyana kadar bağıra bağıra ağlıyor. Atak dönemi mi diş mi anlamadım. Ne yapabilirim bebeğimi rahatlatmak ve ek gıdayı tekrar sevdirebilmek için? Gurbetteyim tek başımayım aşırı yıpratıcı geçiyor benim için de bebeğim için de