Merhaba anneler.
3.5 aylık kızım var yaklaşık 1 aydır sol memeyi emmiyor. Normalde önceleri emerdi ama sağı emdiği kadar emmezdi. Hemen sıkılır bırakırdı yada öğürürdü. Bugün sağlık ocağına gittik kontrolümüz vardı. Normalde sağdan emerken soldan süt akardı artık oda akmaz olmuştu. Sıkınca geliyor ele süt çok değil ve küçüldü gögüsüm. Doktora durumu anlattım geceleri anlamayacağı şekilde uyku arası biboranla mama ver dedi desteklesin 30 ml önerdi 10 gün boyunca 11. Gün kontrolümüz var çünkü kilosuna göre arttırıcak. Şimdi sizlere sorarım okadar üzülüyorum ki emmediği bıraktığı için, anlatamam. Tek meme yetmez dedi ona mecbur mama aldım ama korkularım var mamanın tadına varınca anne sütünü bırakır mı bırakmazmı korkuyorum. Birde gece hem mama hem anne sütü mü versem anlamasın diye ? Ya böyle bir durumla karşı karşıya kalan varmı ? 4 aylık olucaz bana daha çok erken geliyor mama için yani doğar doğmaz mama içen bir ton bebek var ama bilemedim.. Yardımınıza ihtiyacım var 😢