Deletedmom_223 Kızlar diş mi geliyor acaba.Bu iki gündür çok huysuz bugün de hiç yatmadı yatırıyorum geri ağlayarak kalkıyor, başının arkası da sıcak.
muge_anlii Deletedmom_223 Aşkım patlatmaya yakın yarılır zaten, kırmızılaşır çıkacak yerleri. 4. aydan başlıyor bu süreç ama genelde 6/7. ayını bulur. Zaten sonra bi bakmışsın ardarda çıkar hepsi
ketenprensess_4747 Deletedmom_223 kızım 6 aylık oldu böyle ama diş değil çok kaşiyor benimkisi sizin bebiş kaç aylık.benim bebekte hiç durmuyordu diş kaşiyici aldım falan yok istemedi en son diş kremi aldım günde 2 kere çok rahatliyordu.
mom42x Deletedmom_223 ismine yıkıldım 😅😅🤣 yarilamiş gini benim kizinda oyle kaç aylik allh bağışlasin 💐,☺️
Deletedmom_223 Fasi of daha zaman mi alacak.Bu sene bebeleri niye böyle huysuz ya 2.ayından beri çekiyorum
Deletedmom_223 mom42x haksızmiyim ne vardı da evlendik😂6 ay 7 günlük canım sizin bebiş ne kadarlık ne Zamandır böyle.Amin canım inşallah 🤲🏻🌸
Fasi Deletedmom_223 diş yeri belirmiş ama nerden baksanız 1 ayı bulur belki daha geç damak değişimine bağlı benm oğlumun 5.ayda damakları öyleydi tee 10. Ayda çıktı dişleri ve dördü birden çıktı
Deletedmom_223 ketenprensess_4747 benim oğlumda 6 aylık diş kaşıyıcı,krem, ağrı kesici valla yıldım artık şuan bile ağlıyor 🤦🏻♀️