Kızlar bebeğim 2 aylık bugün öğleden beri aşırı huysuz hep kucakta ağlıyor. Burnu tıkalıydı serum fizyolojik ile biraz açtık. Boş öğürmesi var çok sık olmasada. Uyumuyor sürekli uyanıyor. Hava nemlendirici var oda için ona sf koydum yüzüne vurdurdum. Başka ne yapmalıyım ağırlaşmadan Hastalığı atlatalım. Bir de ateşi şu an yok ama yükselirse şurup verebilir miyim ne verebilirim