Arkadaşlar 38 haftalık gebeyim dogumumu normal istiyorum doktorum 18 kasıma kadar gün verdi şu sancı açılma va olmaz ise ama şöyle bir durum var bebeğimde kordon dolanması görüyormuş sıkıntı olmaz mı diyorum hani bazı yok doğum kanalına girmediği sürece sıkıntı yok doğumda sıkıntı oluyor dedi ama ya ben hissetmezsem bişey olursa hiç bebişin hareketlerini kontrol et vs de demedi ama ben takip ediyorum ve iki gündür baya az hareket ediyor hiç etmiyor değil ama karnımı yaracak gibi olan çocuk günde üç beş kere hafif hareket ediyor ve çok korkuyorum bişey olmasından napabilirim bi akıl verin ya uyuyamıyorum sırf hareketlerini kontrol edeyim diye başına gelen var mı