Kızlar bebeğimin ek gıdası doktor tavsiyesiyle 5.5 ayda tadım şeklinde başladı ilk başlarda yoğurt yumurta sarısı vs verdiğimde yiyordu. 1 hafta sonra yediği şeyleride yemek istemeye ve kaşığı ittrmeye başladı.
Şimdi kaşık göründe ağzını kapatıyor.
Önüne koyuyorum serbest kendi yesin diye yada kendi elimle ben veriyorum öyle çok problem etmiyor. Böyle devam etsem düzelir mi?
Yoksa kendim hakimiyeti elime almalımıyım eaki usul annelermiz gibi.
İlk çocuğum tecrübelernizi yazarmısınız ?