Merhaba kızlar, 10 aylık bir oğlum var. 6-7 aylık gibi gözünün beyaz kısmında siyah olan yere yakın şeffaf bir baloncuk çıktı. Doktora götürdüm bütün testleri yapıldı. Görmesinde herhangi bir problem yok. Doktor zamanla geçeceğini söyledi. Araştırmalarıma göre de güneşe çok maruz kalındığında çıkıyormuş. O zamanlar havalar çok sıcak olduğu için gündüzleri dışarı bile çıkarmıyordum. Bazı yerlerde kist olduğu söyleniyor çok korktum. Nasıl çıktı bilmiyorum. Allah bebeklerimize başka dert vermesin, hepsini korusun en ufak şeyden bile.
Aynı durumu yaşayan var mı ve bir çözüm bulan var mı ?