tazeanne98 Ay kızlar çık sakarım., sanırıö parmağımı da kırdım. Ağrısı geçmiyor bir türlü. Kırılmaz demeyin küçük bu sehpalara koltuklara vuruyoruz cidden kırılıyor
Gizmokzilla tazeanne98 evet annemin parmağı o şekilde kırılmıştı 😅 yürürken koltuğun kenarına çarpmış ağrısı geçmeyince doktora gitti kırılmış meğer 😆
Gly_87 tazeanne98 benim kucuk ayak parmagim bebek arabasinin tekerine carpti kirildi sen dusun artik 😂😂😂agrisi gecmeynce doktora gttm kirik cikti..sizde bi gidin gecmis olsun
ppzeynep tazeanne98 Ben de sol ayak 4.parmağımı kırmıştım. Hem de 31 haftalık hamileydim. Gece uyutmayan ve asla geçmeyen bir ağrı vardı.
[silindi] tazeanne98 ağrıyan parmağınıza beyaz sabun rendeleyin ve yumurta akı karıştırıp parmağınızı sarın , ağrısını hemen alır inşallah.