Ipekaslankus34 Varmı başına gelen ? Bir çözümü olan ? Doktora giden ? Doktor da neler yapıldı ? Ne gibi bir yol izlendi ? Bu kekemelik evde düzeltilirmi ? Neler önerirsiniz ? 18 kasımda randevumuz var 3 yaşında kızım kekeme oldu gün geçtikçe konuştuğu tüm kelimeleri sardı kekemelik / sakin yavaş konuşunca kekemelik yok ama birşey anlatmaya çalışırken aşırı aşırı takılıyor anlatmak da çok zorlanıyor / nazar değdiğinden olduğunu düşünüyorum yada salgın olan bir hastalık geçirmişti doktorumuz iğne verdi çabuk toparlasın diye iğneden çok korkmuştu çok ağlardı kapısına gelince sağlık kabininin kendini parçalar dı yada bundan oldu diye düşünüyorum iğne ilk defa olmadı 3 yaşına kadar belli rahatsızlıklarında genel olarak iğne tercih ederim antibiyotik şurup yerine antibiyotik iğne
daha_ben_buyumemisken Ipekaslankus34 çevremde olan çok oldu hepsinde bir durum tetikledi. Konuşma dil terspisti ile beraber ilerlediler fakat hepsinin yöntemi farklı. Kök sebebi bulmak için oyun terapisi de alan oldu sevepler farklilasiyor. İyi olmuş randevu aldığınız uzman desteği size evdeki aksiyonları anlatır.
SevdAyaz Ipekaslankus34 merhaba benim oğlumda erken konuşmuştu ve 3 yaş civarında kekemelik başladı. Bi kelime söylerken aşırı takılıyordu sinirlenip söylemiyodu en son. Birz araştırınca 2 buçuk yaştan sonra çocuklarda olabileceği yazıyordu 15 20 gün süresi vardı takip edilmesi, geçmiyorsa uzmana götürülmesi yazıyordu. Bizim çok şükür kendiliğinden atlattı. Üzerine hiç gitmedik cesaretlendşrdik her seferinde çok işimize yaradı.
meayay Ipekaslankus34 benim oğlumda da oldu şu anda 4,5 yaşında. Çocuk gelişimi uzmanına dil terapistine hepsine götürdük bu yaşlarda normal olduğunu 6-7 yaşından sonra geçmezse terapiye gerek olabileceğini söyledi
2503 Ipekaslankus34 bizimde 4 yaş heyecanlanınca takılmalar başladı dil terapistine gitmeniz lazım bizde gidicez
Ipekaslankus34 daha_ben_buyumemisken evet bakalım ne diyecek doktorumuz Bakırköy’e aldım umarım güzel bi doktora denk geliriz de biran önce çözümlenir
Ipekaslankus34 mutluyuztabi evet erken çok çabuk konuşan bi çocuktu kızım . Ne olduysa bi anda aniden oldu yeni bi eve taşındık ama ortam olarak eski evimize göre yeni evimiz çok çok iyi burda bir sürü arkadaşı var sosyalleşmesi için ama eski evimizde yoktu şimdi de kekeleme oluştu sevdiği aile büyüklerinden uzakta olduğumuz belkide onda eksik bişeyler bıraktı
daha_ben_buyumemisken Ipekaslankus34 Dr un branşı ne? Konuşma ve dil terapistinden de değerlendirme alınız bence
mutluyuztabi Bizde erken konuşmaya başladık bizde de oldu kekemelik, gelişimsel olarak oluyormuş bu dönemler, bizde evde eşimle kekeleyerek konuşmaya başladık ara ara daha rahat hissetmişti kendini
Ipekaslankus34 meayay evet 2 - 6 yaş arası çok sık görülen bir durummuş ama tabi eş geçip geçecek gözüyle bakıp bekleyemem 1 ay oldu başlayalı doktora götürüp nedir ne değildir doktor dan duymam gerekiyor
lilibet meayay merhaba aynı şey başımıza geldi. Çok erken konuşmaya başlayan ve hızlı konuşan oğlum bir anda dünden beri kelimeye başlarken zorlanıyor özellikle b harflerinde be be benim gibi tekrarlıyor. Telaşlanmalı mıyım yoksa bekleyip bi uzmana mı gitmeliyiz. 5 yaşına girecek 20 gün sonra o kadar tedirgin oldum ki
Ipekaslankus34 daha_ben_buyumemisken çocuk psikiyatri bölümünden aldım devlet hastanelerinde konuşma terapisti vs gibi bişey yok sorarak bu branştan almamı söylediler Bakırköy Prof Mazhar Osman hastanesinden aldım randevuyu bu konuda o hastane ilgileniyor diye biliyorum çünkü çok geçmişte benim erkek kardeşim de korku sebebiyle kekeme olmuştu o hastaneye giderek tedavi yöntemi başlatılmıştı bakalım ben de götürücem umarım düzgün bi doktorla karşılaşır ve düzgün bi tedavi başlatır
Ipekaslankus34 2503 bizde 3 yaşındayız 1 ay oldu başlayalı ve gün geçtikçe daha çok artmaya başladı ilk başlarda 10 kelimesinden 2 tanesinde kekeliyodu şimdi 10 kelimesinden 9 unda kekeleme var ama sakin olup konuşursa bir takılma yok bazen unutuyor sakin konuşmayı ve çok kekeliyor
Zlm Ipekaslankus34 2 yaş civarında benim kizimdada olmuştu. Dil ve konuşma terapistine götürdüm düşünce hızı konuşma hızına yetisemeyince olur öyle 5 yaşına kadar normal dedi. Siz ona kekeliyosun demeyin cümlesini tamamlamayin dedi. İkincil bı hareket gelistirmesin dikkat edin dedi. Birde kekemelik dalgalı bı süreç birkaç ay kekelemez sonra kekelemekten helak oldu çocuk dersin dedi ciddende öyle oldu bir iki ay kekeledi sonra bir süre hiç yapmadı sonra yine yaptı şimdi uzun zamandır yapmiyo
elifvebebegi Ipekaslankus34 benim oğlum 4.5 yaşında konuşurken kekeler heycanlaninca genel de bi şey anlatırken takılıyor kekeliyor erken konuşmaya başladı ne olduysa 2 yaştan sonra oldu bizde uzun zamandır var ve gecmedi herkes nazardan olur diyo neler neler yaptık okunmus sular neler icirdik çocuğu okuttum falan biraz düzeliyor gibi oluyor başa dönüyor . Dil terapistine gidiyordu hafta da 1 kere hamileydm riskli gebeliğim vardı bırakmak zorunda kaldık götüren kimse olmayınca baba işte başka da kimse olmayınca gidemedi. Hala konuşurken bazen takılır eskisi kadar olmasada hala var yani ne yapacağımızı şaşırdık neler neler yaptık çare olmadı
Ipekaslankus34 elifvebebegi evet bizde hocaya götürdük sular falan okutup içirdik rabbim şifalarını versin ama es geçemicem doktora götürmem gerekli çok canımı sıkıyo ben büyük ihtimalle nazar değdiğini düşünüyorum çünkü çok güzel çok kibar nazik sakin konuşan bi kızım vardı yeni bi eve taşındık eski oturduğumuz yere göre arkadaş çevresi olarak kızım için burası çok iyi yani bi anaokulundan hiç bir farkı yok onlar bize gelir veya dışarda oturup oynarlar hani dicem ki eski evinden çıkıp yeni bir yere taşındık kaygı duygu bozukluğu yaşadı ama kızım için yeni evimizin ortamı çok daha iyi tek bir eksik yanı var eski evimizde anane babaanne yakınımzdaydı hep onlarla iç içeydi şimdi onların yanın a gitmek için yarım saatlik bir yok kat ediyoruz / ehliyetim de var kafamız estikçe binip gidiyoruz uzaklaşma da olmadı ama kızım kafasınca acaba onlara uzak olduğundan onların yakınımzdw olmadığından bir endişelenme bir kaygı bozukluğu mu yaşadı diye de düşünmüyor değilim ama temeli nazar diye biliyorum çünkü burda bi komşum çok güzel konuşuyo hep mi böyleydi kızın dediği günden sonra benim kızım kekeme oldu bilmiyorum allahım şifalarını versin her kekeme çocuğumuzun
elifvebebegi Ipekaslankus34 kaygı bozukluğundan olduğunu düşünmüyorum canm bence de nazardan oluyor benim oğlum erken konuştu hemde komik bi çocuktu herkes gülerdi ona konuşurken bilerek konuştururlardı taklit de yaptığı için sonra böyle oldu