Elimde lansinoh ve bebebao süt pompaları var.
Ben böyle hissedilmeyecek kadar olan derecede yapıyorum. Biraz artırınca vakumlamayı hissediyorum hoşuma gitmiyor. Acaba dayanabildiğim son kademeye kadar artırmam mı gerekiyor? O kademe sütün miktarını mı etkiliyor yoksa süt sağma süresini mi sizce?