Bebeğim doğduğundan beri gece uykuları çok kötü, sık sık uyanıyor. 1 yaşına girdi ama uykusunda hiçbir düzelme olmadı. Son 7 gündür de atak haftası içinde olduğu için geceleri 10-15 kez uyanıyor. Yatağında asla uyumuyor, ana kucağında tüm gece sallayarak uyutmaya çalışıyorum. Emziriyorum o bile uyumasına yardımcı olmuyor. Gece boyunca 15-20 dk aralıklarla bile uyandığı oluyor. Zaten atak haftasında olmadığında da geceleri en uzun 2 saat uyuyor, 2 saatte bir uyanıyordu. Özellikle atak haftasında bu durumu yaşayan var mı? Gece uykularında uyanmadan uyumasını nasıl sağlayabilirim? Lütfen yardımcı olun.