ozmennn benim kızım da ayakta sallayarak uyuyordu ben 4. Aydan itibaren onu emzirip kaşlarının arasına masaj yaparak pış pış sesi açıp kendi kendisine uyumaya alıştırdım şimdi 5 buçuk aylık uykusu gelince emdikten sonra emziğini ağzına veriyorum kendi kendine uyuyor ama ben kundak da yapıyorum bu şekilde sıçramadan derin uyuyabiliyor diğer türlü ayağımda sallarken tam bir zulümdü uykusu gelince asla kendi kendine uyumaz hep bir destek beklerdi ya beşikte ya ayakta çok zor oluyor o şekilde sizede öneririm hemen alışıyorlar zaten şuanda dışarda emince kendi kendine uyuyakalır yada arabada giderken uyur böylesi hem onun hem benim için daha kolay oluyor