Merhabalar. Başına gelen oldumu deneyımlerınızı dr önerilerini merak ediyorum. Ön 3 dişine çekim diyorlar. 6 dişe de dolgu. Yaşı küçük genel anesteziden çekiniyorum. 3 dişin sadece kökü kalmış durumda 2 yaşından itibaren genel anestezi altında işlem dedikleri için bu zamana kadar erteledik şuan sıkıntısı çoğaldı ayda bir apse durumu oluyor artık erteleme durumu da kalmadı başına gelen varsa anlatabilirmi durumu?