EgeannesiT Bebegim 45 gunluk meme mama seklinde besliyorum. biberonda mama verirken birkac kez genzine kacti nefes alamadi simdi korkarak yediriyorum biberon basliginida degistirdim ama yine yasadim ayni durumu yasayan varmi bu durumu neden olur veya ne yapmam gerek
Okyanusolmak EgeannesiT dr browns kullandık. Çok memnundum. Avent ve lansinoh çok akıtıyordu. Tavsiye ederm
ceylinnn Az akıtan bir biberon ucu ile ver ve biraz kafa kısmını dik yaparak içir. Hangi mamayı veriyorsun?
burcusenova çok yatık pozisyonda mı veriyorsunuz, mama verirken kucağınızda baş kısmı daha yüksekte olsun. akışı hızlı değil demişsiniz ama biberon kaliteleri çok farklı oluyor. ben aptamili avent biberonla veriyorum, sorun yaşamıyorum
EgeannesiT burcusenova pozisyon dediginiz gibi tutuyorum ama avent kullanmiyorum bunuda denerim yeterki su sorunu atlatayim