2021 kasık doğumlu oğlum. Kendini ifade edebilen,oyun kurabilen bi çocuk dışarıya dönüktü. Haftanın bir kaç günü onu babasına yada onunda sevdiği bir komsuma emanet edip derse gidiyorum(öğretmenim). (Babasıylada komsumuzlada iyi vakit geçirip oyun oynayabiliyor)
Fakat bu durum mu ona agır geldi bilmiyorm bi değişik oldu. Jimnastiğe yazdırmak istedik gitmicem diyor. Spora gidiyorum oda akranlarıyla beraber olsn diye onlara da etkinlim yaptırıyorlar oraya gitmicem senle durcam diyor. Yaşıtı olan komsuya gidiyoruz kahvenı içince eve gidelim diyor. Bu durumu nasıl aşacagım yaşayan yada bilgisi olan var mıdır