Ballloglum Ebet😃 4 yaşını geçti benim oğlum. Kreşe de gidiyor. Sadece karalıyor. Ben hiç öğretmek için zorlamıyorum. Zevk almıyor şu an, iyice soğusun istemiyorum.
Çizim tableti aldım, onu seviyor. Bir de mıknatıslı alfabe seti var, onu seviyor yerleştirmeyi. Ama kalem kağıt etkinliği asla yok, masada oturmuyor bile.