beyzzsenturkk_ reglimin 2. günündeyim ama nişana kadar saçımı boyamam lazım boyalar anca temizlenir rengi anca oturur daha bir sürü işim var fırsat bulamam diye şimdi boyamak istiyorum ama internette akar tutmaz vs yazıyor hiç mi tutmaz rengi sizce
efnanveannesi35 beyzzsenturkk_ valla ben boyadım saçım bakırdı siyaha boyadım gayette tuttu güzel oldu bi sorun yaşamadım