Mayasu doğduğundan beri reflü yastığında yüzüstü yatırdım çok güzel uyudu hep şimdi 5 buçuk aylık hala o şekilde yatıyor ama reflü yastığı kullanmıyorum artık 3 aylıkken sünnet oldu sadece 1 hafta sırt üstü yatmak zorunda kaldı o hafta hiç uyumadık sürekli uyandı sıçradı zor oldu baya yani 😓