kurabiyevarsimitvar Kızlar doktorum cerazette yazdı emzirenler kullanabilirmiş ama etkisi pek aman aman değilmiş. Ben emzirmiyorum doktorum emzirmediğimi biliyor ama unuttu herhalde. Asıl sorum şu: Cerazette bittikten sonra diğer ay başka hap ile devam etsem olur mu? Yasmin vs.
tuvba97 kurabiyevarsimitvar Olur. Ben de emziriyordum 6.aya kadar cerazette kullandım, emmeyi bıraktı bebeğim sonra yasmine başladım halen ona devam ediyorum bir sıkıntı da yaşamadım.
eceeeeeeeeeee kurabiyevarsimitvar yasmin daha güvenli kesinlikle 5 buçuk yıldır kullanıyorum sadece saatlerine dikkat etmeniz gerek hepsinde olduğu gibi :)
kurabiyevarsimitvar eceeeeeeeeeee ay ona geçeyim o zaman bu cerazette’ye güvenemiyorum bir türlü neden bilmiyorum
tuvba97 Eylmocl1- Hamilelik ve emzirme döneminde ara vermiştim, düzenli kullanırken bir yan etki veya ağrı olmadı ancak, araların bitiminde ilk kutumda her seferinde geçici bir mide bulantısı yaşadım başka yan etki görmedim.👌🏻