Kızlar iyi akşamlar 3 buçuk aylık erkek bebeğinin var doğduğundan beri emmek konusunda hiç istekli değil sürekli emerken uyuyor .bende genelde hep sağıyorum ama 3 saatte bir sağlığımda bazen 2bazen 3 ölçek sütüm geliyor bebeği o arada emzirmediğim halde .çok az değil mi ?sağan anneler sizlerin kaç saatte kaç ölçek çıkıyor acaba sütleri ? Birde bebeğim asla mamayı kabul etmiyor doktorda kilo alımı çok az dedi Artırmak için tavsiyeleriniz var ı lütfenn 🥹