duruelaozturk Merhaba herkese kızımın göbek bağı 8. Gün düştü 2 gün sonra ilk duşumuzu aldık ama bu gün farkettik ki altını değiştirirken biraz göbeğinde kan var acaba önemli bir durum mu başına gelen varmı bilgi verirseniz çok sevinirim teşekkürler herkese
likeli duruelaozturk içi tam kurumamış olabilir banyodan sonra ıslak kalmamasına dikkat edin. Şişlik vs olursa doktora gidin antibiyotikli krem kullanmak gerekebiliyor.
pamukhayat duruelaozturk bizimde kan vardı kurumamıştı pamuk koydum bugün kontrolü vardı doktorumuz baktı gümüş bi çubukla yaktı orayı
svncgldgn duruelaozturk bizde de olmuştu o tam kurumadığı için oluyor eğer kanama devam ederse doktora gidin onu k vitamini ile mi bir şekilde durduruyorlar öyle okumuştum bir yerde kuru tutun temiz pamukla hafif bastırıp kanı durdurup