rose_gold_26
4 aydır dyson kullanıyorum çokta memenunum . V15 kullanıyorum , en güçlü modda evimi çekiyorum valla süper temizlik toz flan hiç bşey yok , en güçlü modda halıları kalkıyor halıda orta mod zemin flan full hızlı modda çokta memnunum . Üst komşunda Philips vardı 8 ay flan kullandı sonra oda dyson v8 aldı oda çok memnun hayatımı karartmışım Philips le diyor tabi senin tercihin