svncgldgn şimdiye kadar ciddi bir alerjimiz olmadı ama ilk defa yediği herşeyde bizim de kaka sonrası pişik oluyordu hatta yoktu bu yeni oluştu dediğimde halası inanmamisti sanki günlerdir duran bir pişik gibiydi , ara verip tekrar denedim , öyle öyle şimdi o denli pişik olmuyor artık düzeldi diyebilirim , her bez değişimi sonrası da hametan pomad kullanıyorum mavi olandan