buket60 İkiside değil ikeanın basic mama sandalyesi ömürlük pratik kolay..
Joieyi sattım 5 gün bile kullanamadım. Çocuk içinde kayboluyor yatar gibi duruyordu alçak kalıyodu
, hayvan gibi yer kaplıyordu, temizlikleri ve taşımazı çok zor.. Ikeayı direkt hortumla su tutuyodum balkonda ve her yere geliyodu bizimle.
Şimdi 1.5 senedir ikeayla devam ediyoruz.