1 buçuk aylık bebeğim var 5 gündür kakasını yapamamıştı. Kulak çöpüyle uyardım yaptı.artık dayanamıyordu mecbur kaldım. Yine 5 gün olucak hala yapamıyor. Hep böylemi olucak 2 gün daha yapamazsa götüreceğim doktora ama bu zamanlar böyle mi oluyor. Ya hep dışardan müdahale etmek zorunda kalırsam diye korkuyorum. Doktor kulak çöpüyle uyar demişti ama kısır döngüye girmeye başlıcak. Böyle olup düzene giriyor mu