Ya hanımlar ben ne yapıcam evden çıkmaya gelmiyor. Başka yere gidince evi yabancılıyor kaynanamlara gidiyorum kıyamet kopuyor eltime gidiyorum benim bebiş krizlerde susmadan ağlıyor kıpkırmızı oluyor zor bela sakinleştiriyorum çok az o sırada başkasının sesini duysun yada görsün eyvahlar olsun😀 başlıyor ağlamaya kimseye sevdirmiyor kendini . Bizede gelsinler istemiyor arkadaşlarım geldi yine başladı ağlamaya kızlar dedim siz geçin mutfağa bebişimle ben biraz yalnız kalayım sakinleştirdim ana kucağına koydum tek durdu allahtan uyku saatine denk gelmişlerdi sonra salladım uyuttum. Tahmini nezaman düzelir . Spaya götürücem çok korkuyorum ordada aynısı gibi ağlar diye