Philips robot süpürge 2000 serisi hayatımda yaptığım en büyük pişmanlık diyebilirm atsam atılmaz satsam satılmaz kesinlikle almayın cevremdekilere de önermiyorum kızım sesli süpürgelerden korktuğu için ve ev işlerine yetisemem diye aldım yorulmam diye inanın o çalışınca daha çok yoruluyorum kızımda büyüdüğü için o sese de alisti bu sefer çalıştırınca da kızım birakmiyo çalışsın sürekli durduruyo evde 3 tane süpürge var 1 de gırgır en çok ta o işime yariyo ne yalan soylim🙂