Aselinannesi0655 Kızlar ben artık ne yapcagıö bilmiyorum kiloya asla takılmıyorum derken her seferinde önüne sürüyorlar 3 doktor degiştim demek ki almıyor. 2600 dogdu şuan 4815 gr. Geçen ay günde 30 gr almıştı tekrar kontrole gittk o tarihten somra şimdi de günde 10 ge almış. Hipp kullanıyorum. Hangi mamaya geçiçem. Beni emmiyor gece bir veya iki kere emiyor gündüz de iki kez sagıp veriyorum
almila16simge Maalesef benim kızımda geçen ay 300 gr aldı. Gündüzleri meme reddi var mama içiyoruz gece emiyor bebelac gold kullanıyordum hipp e geçtim ama gaz ve kabızlık yaptı geri bebelac gold a döndüm
Aselinannesi0655 almila16simge o bizde baya geçiktirdi bebelac kaka yapmasını ya. Golden goat diyorlar aptamil sma hangisi
ngold Aselinannesi0655 2-3 ay geçisinde benim kızımda çok yavaşladı özellikle 2.ay aşılarından sonra dikkat ettim ben sonra düzeldi şükür
aaslanbeyy Aslında hip iyi ama bebeğinize yaramıyor olabilir bizde 3 aylık olduk . Kaç saatte bir kaç ml içiyor iştahsız mı acaba? Ben hem mama hem meme gidiyorum ama sütüm azalıyor gibi . Sma denemediyseniz oda kilo aldırıyor
aaslanbeyy aselhilal849_ 3450 doğdu , 6050 kg doktor az buldu mamayı çoğaltmamı tavsiye etti bu ayda 6200 alt sınır olurmuş her doktor farklı birşey diyor işte. Ben kgsuna pek takılmam zaten çok hareketli erkek çocuğu . Sağlıklı olsun yeterli 👍🏻 ama mesela gereğinden az alıyorsa kesinlikle mamayı değiştirirdim . Yenidoğan gibi 2 saatte bir veriyorum hala değişmedi gündüzleri
Meva_2020 Aselinannesi0655 mamayı doğru hazırladığınıza eminmisiniz? Ek olarak günde toplam da kaç cc mama içiyor 24 saat toplamını soruyorum
aaslanbeyy Meva_2020 şu mama olayını geçen gün doktorum anlattı önce su , sonra mama koyuluyormuş tabi sormayı unuttum neden o şekilde hazırlamak gerekiyor. Bir kaç kere önce mama koymuştum . Bebeğim ağlıyordu soramadık konu değişti şimdi görünce size sormak istedim☺️
Aselinannesi0655 Meva_2020 tabi dogru hazırlıyorım önce su sonra mama. Gün olarak hiç saymadıö aöa her saat mutlaka 30-60cc veriyorum. Yani tek sefer 70 içemiyo ara ara sürekli teklif ediyorum
Aselinannesi0655 aaslanbeyy sizinde 3 aylık benim bebegim 2500 dogdu ve 3 aylık 4800 kg da. İşte dogum kilosu da önemli biri iyi diyo biri az e diyor