Alya-Sena Miracinannesi_ bunu cok duyuyorm da bu ucretsiz deglmi sadece anket doldurup yolluyorlar urunleri
Miracinannesi_ deleted20517 bana da ilk defa cikti nesguik çikolata gevrek kahve bakım kremi deterjan çıkmış ama minik minik 50gr yazıyor :)
deleted20517 Miracinannesi_ güzel çıkmış banada bir cok defa kutu çıktı,zaten tek kullanımlık yolluyirlar bazende bazı ürünleri fazla yolluyorlar değişebiliyor bu,güle güle kullanın
Miracinannesi_ deleted20517 öyle tabi hiç yoktan iyidir umarım dediğiniz gibi fazladan gelir küçükte olsa beklenmedikti mutlu oldum
deleted20517 Miracinannesi_ bana genelde kahve türler fazla çıkıyordu deterjan falanda çıkıyordu bazen tek kullanımlık,bayadirda çıkmıyor ya bana enson Mart ayında mi neydi çıkmıştı kutu
Miracinannesi_ deleted20517 bende 3-4 ay önce kayıt oldum kayıt olduğum hafta anket doldurdum daha sonra unuttum gitti hiç aklımda bile yoktu bugün mail bildirimi görünce yeniden anket doldurmaya başladım
Miracinannesi_ Deletedmom_875 yaaa çok üzüldüm bana çıktığını görünce cok sevindim görmesem aynı oranda üzülürdüm normalde maillerin bildirimleri kapatırım bu kez açık kalmış iyiki de kalmis mailden haberim oldu benimde
Miracinannesi_ Babycc Alya-Sena sitesinde ücretli ürünler ya da kutular da var ama anket doldurunca ücretsiz gönderiyorlar anketler zaten 3-5 soruluk öyle çok zamanini almıyor
Deletedmom_875 Miracinannesi_ Valla ben de maile bakmıyorum hiç ama ay sonunda çıkıyor sanırım o zamanlarda aklıma gelirse bakıyorum ama şans belki yine çıkar
deleted20517 Miracinannesi_ şans işi işte☺️ aklınıza geldikçe girip anketleri doldurun inşallah kutuların devamı gelir ☺️
Miracinannesi_ deleted20517 Deletedmom_875 taniyor musunuz birbirinizi denk mi geldiniz bilmem ama alt alta nickler aynı olunca bir tuhaf oldum 😁 ay sonunda ozellikle bakalım maillere ve burada olduğumuz sürece post acip birbirimize hatırlatalım derim
deleted20517 Miracinannesi_ tanımıyorum ama denk gelmiştik diye hatırlıyorum☺️ben bana kutu çıktığı zaman post açıyordum yine çıkarsa paylaşırım sizinle🥰
Deletedmom_875 Miracinannesi_ Aynen ben de bana mı yazdın ona mı diye tereddutte kaldım ☺ nick değişme postunda yazmıştım ben bu nicki oyle tesadüf oldu bir alt tire farklı sadece ☺
Miracinannesi_ deleted20517 teşekkür ederim canım şuan hatırlamıyorum ama belki de senin gecmişte açtığın post vesilesiyle üye oldum 🥰😊 inşallah bir dahaki kutu hepimize çıkar 🙏😊
deleted20517 Miracinannesi_ olabilir canım,ay inşallah ya, premium üye olmak istiyorum ama sonra bosveriyorum,premium üyelere sanırım her ay geliyor kutu