Tugcebb Kızlar evde kullanılan cihazlardan kullanan var mı ? Hangi markaları kullanıyorsunuz, önerdikleriniz yada asla alma dedikleriniz var mı ?
Snowglobe Tugcebb kardeşim de philips var çok memnun ama bence daha once hiç lazer yaptırmadıysanız almayın derim. Evde yapılan şeyden hayır geleceğini hiç sanmam.
Ayazzmom1 Tugcebb trendyoldan riomi marka var yaklaşık 6 aydır kullanıyorum ama daha önceden lazer geçmişim var
2124 Braun silk epil satmak istiyorum cok kulnmamdım 3 bin atımlık bir küçük bir büyük çift başlığı var