Kızlar en etkili korunma yönteminin hangisi olduğunu düşünüyorsunuz. 21 aylık bir kızım var, bir çocuk daha yapayım birlikte büyüsünler sonra başka yapmam derken 5 aylık ikizlere hamileyim 😂 ve büyük konuşmayayım bundan sonra çocuk düşünmüyorum, bunları nasıl büyütürüm diye düşünüyorum 😂 spiral %90 korunma sağlıyor diyorlar, deri altı implantı %99 diye okudum doğru mu bilmiyorum. Tüplerimi bağlatmak sağlık problemi yaratır mı fikrim yok. Tecrübelerinizi ve bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim 😍