Rabisi _mom Merhaba. Bayburt için araştırma yaparken mesajınıza denk geldim. Ufak bir sorum olacaktı Bayburt doğu görevi olarak mı geçiyor yani çalışırken doğu tazminatı alabiliyor musunuz
_mom Rabisi merhabalar evet iki yıldır doğu yapıldı doğu sayiliyor artık tazminat konusunda bilgim yok ama maaş olarak Batı maaşı geçerli burada doğuda ki gibi görevler uzun süre görevler olmuyor