Sevda-16 kesinlikle kitap huzur veriyor. Bir tek hamileliğim boyunca okuyamadım kitap. Hangi kitabı elime aldıysam ya uyudum yada okuyamıyordum. Hamileliğim boyunca oturamadım zaten. Ne zaman otursam hep bir sıkıntı geliyordu. O yüzden şimdi kitab açığımı kapatmak istiyorum ☺️