Selam bebişleriniz kaç aylık ne zaman babıladamaya başladılar mamama bababa anne falan gibi sesler çıkarmaya ne zaman yelkendiler benim bebekler hiç
Bi Atak yok kendi kendine konuşmaya çalışma çabası bile yok konuşuyorum sürekli onunla ama hami derler ya ağzının içi lafla dolu tepki veriyor siye bizde öyle bişey yok hiç henüz erken mi normal mi yoksa kendi kendine yapması mı lazım ağlama mızmızlanma da profesör