Cgdmnl Sorunsuz uyuyan çocuk,14. Ayına girdi ve yatağa koyar koymaz çığlık atarak uyumayı reddediyo,yanında beni istiyor,yavru yatağı var ben yatıyorum ama böyle alıştırmasam mı? Yoksa uykusunu biraz daha mı geçe bıraksam iyice uyku bastırıp uyur belki?