oğlum 2,5 yaşında sürekli bişeyler döndürüyor kendi etrafında dönüyor yan bakıyor onun haricinde konuşuyor 3 ki cümleleri falan var konuşması iyi ismine bakar renkleri sayıları bilir herşeyi anlar bilir gelişimi gayet iyi çok neşeli sürekli oyun isteyen bir çocuktu şu 1 aydır birden sakinleşti oyun oynamak istemiyor araba tekeri döndürmek istiyor hep anlamıyorum neden böyle oldu bu durumu düzeltemiyorum vazgeçmiyor sürekli onla ilgilenen birisiyim doğduğundan beridir de böyleydi ben bir yerde hata mı yaptım diyorum