Hanımlar terzi söküğünü dikemez hesabı . Gün boyu canımdan beziyorum sağımla besliyorum zaten günlük 6 sağımdan 3-4 saatim sağıma gidiyor ev işi çamaşır bulaşık yemek yapamıyorum eşim gelene kadar ev halay çekiyor. Kızım sürekli ilgi istiyor oyun oynamaya çalışıyorum göz teması kurmuyor konuşuyorum bakmıyor şarkı söylüyorum 1 dakika bakıyor gülüyor bırakıyor kendi oynasın diyorum 2 dk oynuyor bağırmaya başlıyor kucağıma atlıyor 2 dk boş oturmuyor sürekli elinde bişeyle oynamak istiyor veriyorum onu bırakıyor koltuk örtüsüyle oynamaya başlıyor onu bırakıyor duvarla oynuyor gına geldi artık nasıl oynayacağım normalmi bilmiyorum. Uyku düzeni yok Kuzenlerimin bebekleri 1.5 yaşında kendi hallerine oynuyorlar onlar büyük kızımdan kıyaslamak istemiyorum. benimki çok hareketli normal mi ? siz neler yapıyorsunuz ? nasıl geçiyor?