Selam arkadaşlar bebeğim 4 gün sonra 6 aylik ılıcak ama öyle iştahsızlık. Doğdu doğalı aynı ememdi tek 4 ay emdi bıraktı o zamanda az az emiyordu ayda 200-300 Gr tek alıyordu mamaya başladık aynı şekilde içmiyor. Ek gıda başladım yemiyor alerji mamasına geçtik aynı şekilde 90 CC zorla içiyor onuda Cook zor şekilde ne yapabilirim. Şuan 6500 kilo ama Cook zayıf sadece boyu var ne yapabilirim bı akıl verin nolur. Alerjik o yüzden herseyide yediremiyorum tek meyve püresi sebze püresi çorba olarak ilerliyoruz. Onuda tek 3-4 kaşık tukuruyor. Normal mama denicem hangisi en ccoook kilo yapar